Nová podoba webových stránek byla spuštěna v pilotním provozu.
Téma: Řešení krizových situací
Jazyková úroveň: A1
Řečová dovednost: Ústní interakce (pomocí telefonu)
Deskriptor: Dokáže vést základní, částečně předem připravené telefonní dialogy.
Konkretizace deskriptoru: Dokáže řešit některé problémy pomocí telefonického rozhovoru.
Situace: Dokáže zavolat záchrannou službu.
Obecné pojmy:
Specifické pojmy: Styk s policií a složkami záchranného systému, symptomy nemoci
Jazykové funkce: Oslovení, žádost o pomoc, faktická informace, zjišťování faktické informace
Jazykové prostředky: Zjišťovací otázka a odpověď na zjišťovací otázku
Sociokulturní kompetence: Telefonní číslo záchranné služby, uvedení adresy, vykání
Přepis scénáře: PDF, DOCX
Pracovní listy: PDF, DOCX

Zobrazit stejné video s obtížností A2