Nová podoba webových stránek byla spuštěna v pilotním provozu.
Téma: Řešení krizové situace
Jazyková úroveň: A2
Řečová dovednost: Ústní interakce (pomocí telefonu)
Deskriptor: Dokáže vést základní, částečně předem připravené telefonní dialogy.
Konkretizace deskriptoru: Dokáže řešit některé problémy pomocí telefonického rozhovoru.
Situace: Dokáže zavolat záchrannou službu.
Obecné pojmy:
Specifické pojmy: Styk s policií a složkami záchranného systému, symptomy nemoci
Jazykové funkce: Oslovení, žádost o pomoc, faktická informace, zjišťování faktické informace
Jazykové prostředky: Zjišťovací otázka a odpověď na zjišťovací otázku, číslovky
Sociokulturní kompetence: Telefonní číslo záchranné služby, adresa, orientace na ulicích podle lampy, vykání
Přepis scénáře: PDF, DOCX
Pracovní listy: PDF, DOCX

Zobrazit stejné video s obtížností A1