Chúng tôi sẽ từng bước thông báo lịch kiểm tra A2, từ tháng 1 năm 2022 sẽ có nhiều lịch hơn. Anh/chị đừng gọi vào trường, hãy theo dõi trang web này và Facebook của chúng tôi. Khi anh/chị cần thêm thông tin về kiểm tra và về đơn xin vĩnh trú của mình, xin liên hệ chỉ với Cục chính sách tị nạn và di dân Bộ nội vụ Cộng hoà Séc (OAMP MV ČR), không liên hệ với trường.
Téma: Řešení krizové situace
Jazyková úroveň: A2
Řečová dovednost: Ústní interakce (pomocí telefonu)
Deskriptor: Dokáže vést základní, částečně předem připravené telefonní dialogy.
Konkretizace deskriptoru: Dokáže řešit některé problémy pomocí telefonického rozhovoru.
Situace: Dokáže zavolat záchrannou službu.
Obecné pojmy:
Specifické pojmy: Styk s policií a složkami záchranného systému, symptomy nemoci
Jazykové funkce: Oslovení, žádost o pomoc, faktická informace, zjišťování faktické informace
Jazykové prostředky: Zjišťovací otázka a odpověď na zjišťovací otázku, číslovky
Sociokulturní kompetence: Telefonní číslo záchranné služby, adresa, orientace na ulicích podle lampy, vykání
Přepis scénáře: PDF, DOCX
Pracovní listy: PDF, DOCX

Zobrazit stejné video s obtížností A1